sedaye

aramesh

sedaye

aramesh

aramesh

  • ۰
  • ۰

اگر مسیرتان به سمت غرب تهران و املاک منطقه ۲۲ افتاده باشد مثلاً از اتوبان حکیم یا همت به سمت غرب و کرج رفته باشید حتما دریاچه چیتگر را که چند سالی در این منطقه به‌وجود آمده دیده‌اید املاک منطقه ۲۲ تهران طی سالیان اخیر با رشد روزافزون مواجه بوده و بسیار پیشرفت و ترقی داشته در سال‌ های ابتدایی در این مناطق برج‌ هایی با اندازه متوسط ساخته می‌شد اما بعد از ایجاد دریاچه مصنوعی چیتگر سرمایه‌ گذاری‌ها و ساخت‌ و ساز های مناطق با تغییر و تحولات عظیمی مواجه شد و درحال‌ حاضر ده‌ ها برج عظیم و آسمان‌ خراش و پروژه‌ های عظیم عمرانی دیگر در این منطقه مخصوصاً در اطراف دریاچه وجود دارد که توسط شرکت‌ها و مهندسان بنام و با سابقه در کشور در حال ساخت و ساز می‌باشد این منطقه به دلیل این‌ که در شمال غربی تهران واقع‌ شده در مجاورت پارک بزرگ جنگلی چیتگر قرار دارند و چون غالب بادهای تهران از سمت غرب می‌باشد لذا املاک منطقه ۲۲ تهران در اول مسیر باد بوده و به‌ لحاظ آلایندگی و دود شهر دارای هوای پاک‌ تر و تمیزتر می‌باشد به‌همین دلیل است که استقبال خوبی از جانب مردم برای خرید ملک در مناطق صورت‌ گرفته این درحالی‌ است که تا چندین سال پیش در این مناطق محله‌های قدیمی وجود نداشت اما درحال‌حاضر بسیار پررونق بوده و مردم زیادی در این منطقه در حال سکونت می‌باشند.

آیا برج های دریاچه چیتگر محل خوبی برای سرمایه گذاری میباشد؟


قیمت ساختمان‌ های املاک منطقه ۲۲ نیز مثل سایر مناطق تهران با هم تفاوت داشته و گاهاً قیمت دو آپارتمان هم‌ اندازه به‌ لحاظ متراژ تفاوت‌ های زیادی با هم دارند دلیل این تفاوت قیمت‌ ها متعدد است مثلاً نوع مصالحی که در ساختمان به کار برده شده‌ است تعداد طبقات ساختمان همچون سن بنا و مهم‌ ترین علت شاید ویو و منظره این ساختمان و طبقات آن باشد پاکیزگی هوا در این مناطق و همچنین منظره‌ی زیبای دریاچه چیتگر مردم زیادی را به منطقه کشیده و بسیاری از برج‌ها و محلات را برای زندگی انتخاب می‌کنند و با توجه به نوسانات قیمتی این مناطق می‌توان گفت که هر فردی با هر بودجه‌ای می‌تواند در این منطقه صاحب‌ خانه شود اما هر چه موقعیت جغرافیایی و کیفیت خانه‌ها بالاتر باشد طبیعتاً قیمت بالاتری دارد به‌گونه‌ ای که بسیاری از افرادی که در برج‌ های چیتگر زندگی می‌کنند به‌ راحتی می‌توانند در لوکس‌ترین و مجهزترین ساختمان‌های تهران زندگی کنند اما هوای پاک و منظره عالی املاک منطقه ۲۲ را برای سکونت برگزیده اند اطراف دریاچه پوشیده از برج‌های بلند و آسمان‌ خراش است که بسیار مدرن و لوکس طراحی شده‌اند که به‌ راحتی با تمام برج‌ های دیگر تهران قابل رقابت هستند

اسامی بهترین برج های املاک منطقه ۲۲


اسامی برخی از این برج‌ ها عبارت‌اند از برج تریتیم ،برج دوقلوی خاتم، برج لبخند، برج کادوس و برج‌های پارلمان و برج‌های سفید که شاخص‌ترین و بهترین برج‌های منطقه هستند که دارای بهترین مصالح و تجهیزات بوده و در بهترین موقعیت‌ های جغرافیایی منطقه واقع شده‌اند به‌ لحاظ قیمتی از ساختمان‌ های گران‌ قیمت و لاکچری تهران محسوب می‌شود همچنین وجود مرکز خریدها و مال‌های بسیار معتبر و زیاد در این مناطق بر استقبال بیشتر از این مناطق افزود اما بازهم مزیت املاک منطقه ۲۲ دریاچه‌ای است که در سال‌ های اخیر در این مناطق ایجاد شده که خود باعث ایجاد پتانسیل‌ های گردشگری تفریحی زیادی می‌شود و بزرگ‌ترین مال که شاید در بسیاری از نقاط جهان مشابهش کمیاب باشد ایران مال بوده که در نزدیکی و مجاورت برج‌ های زیادی که در منطقه قرار گرفته‌ است می‌باشد و این برج‌ ها را گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاران تهران یا حتی کرجی ها قرار داده چون املاک منطقه ۲۲ تهران دقیقاً بین دو استان تهران و البرز می‌باشد و دارای پتانسیل‌ های بسیار قوی برای رشد و پیشرفت است. برج‌های اطراف ایران مال برای مثال برج امین برج آبشار برج پامچال یا حتی شهرک مسکونی چیتگر از ساختمان‌ های نزدیک و مجاور ایران مال هستند که به دلیل این نزدیکی قیمت‌های بالاتری نسبت‌به بسیاری از برج‌های منطقه دارند.

همان‌ طور که گفته شد املاک منطقه ۲۲ و چیتگر تازه‌ تأسیس بوده و چند سالی بیشتر از ساخت‌ و ساز در این مناطق نمی‌گذرد لذا بسیار مهندسی‌ ساز و با اصول جدید شهرک‌ سازی ساخته‌ شده و از دسترسی‌ های خوبی به اتوبان‌ها و خیابان‌ های اصلی شهر برخوردار است همچنین وجود هوای پاک و مناطق وسیع و اراضی متعدد خالی منطقه و به وجود آمدن امکانات فراوان برای آینده‌ این مناطق پیش‌ بینی‌ شده که گزینه بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری و خرید ملک و املاک برای سرمایه‌گذاران می‌باشد و با توجه به شرایط منطقه و استقبال خوبی که از این منطقه صورت‌گرفته پیش‌بینی می‌شود که طی سال‌های آتی پیشرفت‌ها و ترقی‌ های زیادی در این مناطق اتفاق بیفتد که موجب سود سرشاری برای سرمایه‌گذاران در این مناطق خواهد شد به‌ همین‌ جهت بیشتر افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در املاک مطقه ۲۲ را دارند نقشه برج‌های چیتگر را با دقت بررسی می‌کنند تا گزینه‌ای را که از لحاظ ارتباط با اتوبان‌ها و دسترسی‌های محلی و همچنین منظره و ساختمان مناسب‌تر است را برای خرید تصمیم‌گیری و خریداری کنند که این نقشه‌ها با توجه به علم روز معماری و ساخت‌ و ساز از نقشه‌ های خوب و کاملی برخوردارند و بهترین سازه‌ها در کنار هم قرار گرفته‌اند تا میزبان و پذیرای مردم شهر تهران باشند

 

چیتگر، محله ای نام آشنا از برای اکثریت اهالی ساکن در شهر تهران می باشد. محله چیتگر قسمتی از منطقه 22 می باشد، و در شمال غربی تهران قرار گرفته است. این محله با توجه به ساخت و ساز های اخیر، از شهرک های مدرن و با امکانات زیاد ساخته شده است. دلیل عمده معروفیت این محله، به دلیل وجود دریاچه چیتگر و پارک چیتگر می باشد. که روزانه افراد زیادی برای تفریح و پیک نیک و یا گشت و گذار به این محله می روند.

برای شناخت این منطقه می توانید با توجه به شرایط دلخواه خود از کارشناسان و مشاوران با تجربه منطقه 22‌، املاک منطقه 22 مراجعه کنید.

آب و هوای چیتگر

چیتگر با توجه به وضعیت قرار گیری در شمال غرب تهران، دارای آب و هوای سالم تری به نسبت بقیه مناطق تهران دارد. این منطقه دارای 1300 هکتار فضای سبز می باشد که این منطقه را به فضای با اب و هوای خوبی تبدیل کرده است. از طرف دیگر وجود دریاچه چیتگر در این محله، باعث خنک تر شدن آن نسبت به بقیه مناطق است.

دسترسی ها به محله چیتگر

قسمت جنوبی این محله به آزاد راه تهران به کرج، قسمت شمالی آن به اتوبان همدانی و از قسمت غربی به پیکان شهر و از قسمت شرق به ازادگان دسترسی دارد. برای دسترسی به این محله می توانید از مسیر های فوق به راحتی دسترسی داشته باشید. از جمله پروژه هایی که در منطقه 22 از دسترسی بسیار عالی برخوردار هستند می توان به پروژه نارنج 8 و پروژه مدیران شهرداری اشاره کرد، این دو پروژه از جمله پروژه های بسیار عالی در این منطقه می باشند

محله های چیتگر و انتخاب بهترین محله

از آن جا که هر فرد معیار هایی برای انتخاب محل زندگی خود دارد، شناخت هر محله می تواند فرد را بهتر راهنمایی کند.

بلوار کوهک: دسترسی عالی به مترو چیتگر، دسترسی به پارک چیتگر جزو اولویت های انتخاب این منطقه می باشد و افراد زیادی به دلیل دسترسی عالی این منطقه این منطقه را انتخاب کرده اند. برای مشاهده آگهی‌های خرید ملک در کوهک از اطلاعات ما استفاده کنید.

شرق آزادگان: وجود فضای آرام و خلوتی محیط، از مولفه های اصلی این محله است. اگر فردی اولویت زندگی اش ارامش و خلوتی باشد می تواند این محیط را برای زندگی انتخاب کند.

اتوبان خرازی: در حال ساخت بودن این محله و وجود برج های رو به رشد و مدرن، این منطقه را برای خریداران موقعیت مناسبی کرده است.

غرب دریاچه: وجود ساختمان های متعدد مسکونی و تشکیل شهرک های مدرن و برج های با امکانات بالا، که این منطقه را جزو منتخب ترین محله برای زندگی و انتخاب ساکنین کرده است.

خرگوش دره: این محله در شرق آزادگان قرار داشته و از لحاظ مکانی فاصله زیادی دارد. آرام بودن این محله می تواند انتخاب افرادی باشد که به دنبال مکانی آرام برای زندکی می باشند.

شهرک های مناسب سکونت چیتگر

منطقه چیتگر از تعداد زیادی شهرک تشکیل شده است که هرکدام از مزایا و معایب خاص خود برخوردار هستند، در ادامه بهترین شهرک های مناسب سکونت چیتگر را نام برده‌ایم:

  • شهرک یاس
  • شهرک چشمه
  • شهرک گلستان
  • شهرک صدرا
  • شهرک شهید باقری
  • دهکده المپیک
  • برج های سپهر
  • برج های تامین اجتماعی
  • برج دوقلوی خاتم
  • برج برلیان
  • برج لبخند
  • برج تریتیوم
  • برج های پارلمان
  • برج های ایزدیار
  • برج های مروارید شهر
  • برج نارنجستان
  • برج کادوس
  • برج ونوس
بهترین منطقه برای زندگی در چیتگر تهران

معایب برج ها و شهرک های مسکونی در چیتگر

از آن جایی که هر منطقه دارای مزایا و معایب خود می باشد، چیتگر و برج ها و شهرک های آن از این قاعده مستثنی نیست. برخی از این معایب به صورت زیر است: 

  • آب آشامیدنی 
  • خصوصیت و فرهنگ متفاوت افراد در این منطقه 
  • دور بودن به مدرسه های دولتی 
  • آلودگی صوتی در روز های تعطیل و آخر هفته ها 
  • ترافیک برخی مناطق در روز های تعطیل و آخر هفته ها 
  • تردد بیش از حد ماشین و عدم وجود پارکینگ

در این منطقه، در روز هایی که مردم به گشت و گذار می روند این منطقه را شلوغ کرده است و برای افرادی که در برج هایی در اطراف دریاچه زندگی می کنند ممکن است ایجاد مزاحمت هایی کند.

بام لند 

باملند یا بام لند، مجموعه ای تجاری در این منطقه می باشد. این مرکز تجاری با وجود تازه تاسیس بودن آن از استقبال فوق العاده ای برخوردار شده است. این مرکز تجاری مجموعه ای کامل از رستوران های متنوع، مرکز های خرید برند و ... است.

 

املاک چیتگر

  • ۰۱/۰۸/۱۶
  • sedaye aramesh

املاک منطقه 22

املاک چیتگر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی